MOJES7 PREMIUM SERVIS

11. 3. 2016

Pro majitele smartphonů Samsung Galaxy S7 a S7 edge, připravila společnost Samsung speciální servisní balíček, který zaručí, že si se svým novým smartphonem užijete jen samé příjemné chvíle. 


S7 INFOLINKA


Potřebujete poradit s nastavením Vašeho nového smartphonu Galaxy S7? Zajímá Vás, v jakých verzích a kde se dá Galaxy S7 zakoupit? Máte technický problém se svojí Galaxy S7? Zavolejte na speciální Galaxy S7 infolinku a speciálně vyškolení operátoři Váš požadavek vyřeší, ať jde o radu či reklamaci!

Číslo infolinky: 800-MojeS7 / 800 66 53 77

PRIORITNÍ SERVIS


Už nemusíte čekat týdny ani dny, než bude Vaše S7 opravena! Zákazníci s telefonem Galaxy S7 zakoupeným v ČR* budou obslouženi na servisních centrech společnosti Samsung v Praze, Brně i Ostravě přednostně. Opravu Vaší S7 tato servisní střediska zajistí nejdéle do 1 hodiny.

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ


Nefunguje Vaše Galaxy S7 jak by měla? Nemáte čas cestovat do servisu? Využijte nabídku dopravy do servisu a zpět po celé České Republice*! Jak to funguje?

1. Zavolejte na S7 infolinku 800 66 53 77 a zaregistrujte svůj požadavek na servis Galaxy S7.  
2. Domluvte si s řidičem místo a čas předání Vašeho porouchaného telefonu.
3. Na setkání předejte řidiči svůj přístroj, řidič Vám zapůjči náhradní Galaxy S7 po dobu opravy.
4. Neprodleně po ukončení opravy Vás bude řidič kontaktovat ohledně termínu a místa předání opraveného a vyzvednutí zapůjčeného přístroje.

Více informací naleznete na www.samsung.cz 

Platí pro zařízení zakoupená v distribuční síti České Republiky po dobu standardní 2leté záruční doby zařízení. 

Samsung Galaxy S7 s výhodným Premium servisem



Infolinka
+420 245 008 383