Máme otevřeno na všech prodejnách bez omezení
 

PRODLOUŽENÁ ZÁRUKA MOBIOLA

4. 6. 2020

Při zakoupení nového smartphonu značky Mobiola Vás jistě potěší nadstandardní 36 měsíční záruka spolu s garancí bezplatné výměny rozbitého displeje během prvních 12 měsíců Radost z nového telefonu Vám tak nic nezkazí.

Pravidla prodloužené záruky pro smartphony Mobiola


  • Prvních 24 měsíců je poskytováno dle klasických pravidel dle Občanského zákoníku a dalších 12 měsíců je bonusových dle pravidel Mobiola.
  • Výrobek musí splňovat standardní podmínky pro uplatnění záruční opravy (doložení nákupu dokladem či ZL, bez oxidace a mechanického poškození či dalších skutečností rozporující uznání nároku na záruční opravu).
  • Výrobek zaslat do autorizovaného servisu ATC Mobile na náklady odesílatele, cestu zpět hradí servis.
  • Autorizovaný servis ATC Mobile provede posouzení stavu a v případně splnění podmínek pro uplatnění reklamace provede samotnou opravu výrobku a to na náklady Mobiola.
  • V případě, že nárok na opravu bude uznán, avšak výrobek nebude možno opravit (např. nedostupnost ND), bude zákazníkovi nabídnut nový model v podobné výbavě za podobný peníz a to se slevou 50%. V případě odmítnutí bude zpět zaslán původní výrobek neopravený bez možnosti uplatňování dalších nároků ze strany zákazníka.
  • Prodloužená bonusová záruka neprodlužuje zákonnou záruční dobu a nelze v této době již uplatňovat některá práva umožněná zákonnou záruční dobou (odpovědnosti za vady dle OZ) a řídí se platnými pravidly Mobiola.
  • Více informací zde.


Garance výměny displeje zdarma


Podmínky pro uplatnění:

  • Lze uplatnit jednou v prvních 12 měsících od zakoupení daného telefonu koncovým zákazníkem.
  • Telefon musí být chráněn originálním ochranným sklem Mobiola od samotné koupě či max. 14 dnů po koupi.
  • Skutečnost se prokazuje dokladem o koupi, kde bude uveden jak nákup telefonu, jeho IMEI, tak i samotné ochranné sklo, případně samostatné sklo s datem prodeje max. do 14 dnů od koupě telefonu. Platí pro modely INTI, GAIA, PHANTOM.


Pravidla pro uplatnění:

  • Výrobek musí splňovat standardní podmínky pro uplatnění záruční opravy (doložení nákupu dokladem či ZL, bez oxidace a mechanického poškození či dalších skutečností rozporující uznání nároku na záruční opravu) s výjimkou rozbitého skla či LCD. Nesmí být poškozeny žádné další komponenty.
  • Výrobek spolu s doklady zaslat do autorizovaného servisu ATC Mobile na vlastní náklady.
  • Servis ATC Mobile provede posouzení nároku a při splnění podmínek provede opravu náklady Mobiola.
  • Následně je výrobek zpět zaslán na náklady příjemce (dopravné + dobírka celkem 130 Kč s DPH či 5€).
  • Provedený servisní zásah je registrován jako pozáruční na náklady výrobce, nikoli jako odstranění vady v záruční době dle pravidel Občanského zákoníku.
  • Bonus ve formě výměny LCD zdarma je poskytován do vyčerpání zásob náhradních dílů. V případě jejich nedostupnosti nebude oprava provedena a zákazník získává 50% slevu na nákup nového modelu Mobiola. Při využití této slevy zůstává rozbité zařízení v servisním středisku. V případě odmítnutí bude zpět zaslán původní výrobek neopravený bez možnosti uplatňování dalších nároků ze strany zákazníka.
  • Více informací zde.