Nejčastější dotazy



Jak dlouho trvá oprava přístroje?


Délka opravy vždy závisí na konkrétní závadě a přístroji. Obecně se dá říci, že většinu oprav jsme schopni zrealizovat do tří pracovních dní od předání přístroje do našeho servisu.

Některé typy oprav, zejména výměny LCD, jsme schopni v našich servisních střediscích v Praze zrealizovat na počkání (platí pro všední dny, při přinesení přístroje k oprave do 16.00).


Mohu někde zjistit stav své servisní zakázky?


Zjistit stav své servisní zakázky můžete na našich internetových stránkách a to zde.

Pokud jste při předání přístroje do opravy zadal/a Vaše telefonní číslo, budeme Vás informovat o to, že je zakázka připravena k vyzvednutí. 


Půjčujete náhradní telefon po dobu opravy?


Tuto službu v současné době neposkytujeme.


Lze zaslat telefon k opravě poštou?


Ano, telefon k opravě nám můžete též zaslat poštou. Opravený přístroj Vám následně pošleme zpět na naše náklady.

Více informací naleznete zde.


Co mám dělat po zjištění ceny opravy svého přístroje?


Pro realizaci servisní opray je zapotřebí navštívit jednu z našich prodejen anebo nám přístroj zaslat poštou.



Infolinka
+420 245 008 383